Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Milý Ježíšku

Píši ti dopis, stejně jako tomu je každoročně touto dobou a to už několik let. Vánoce se blíží tempem přeplňované véšestky a ty přeci potřebuješ vědět co si Martínek přeje pod stromeček.

Dnešní doba není vůbec růžová a já si toho jsem plně vědom. Vím, že i ty - i přesto, že jsi nejmocnější ze všech - máš určitě také finanční starosti, abys vyhověl požadavkům všech natěšených dětí, z celého světa a proto ti chci tvou práci ulehčit a nebýt tak náročný (už kvůli tomu, že jsem minulé roky náročný přece jenom byl).

Jsem slušně vychované a trpělivé dítko, i když jsi mi ještě pod stromeček nedopravil ještě nikdy nic, co jsem ti ve svém dopise napsal - někdy dokonce i nakreslil - vždy jsem se to snažil pochopit a nebylo to jednoduché! Určitě se snažíš vyhovět každému citlivému chlapci a náročné dívce a já tak poctivě každý rok čekám, až přijde řada na mě a uvidím u stromečku svůj sen. Nechci si připustit, že jsi tak trochu hajzl a uvěřit tak spoustě lidem to, co o tobě říkají.

Kolikrát si říkám, že si žádné překvapení pod stromeček prostě a jednoduše nezasloužím, někdy to je díky ne zrovna lichotivým výsledkům ve škole, někdy protože zlobím kudy chodím. Sám ale určitě víš, že bych neublížil mouše a jsem mírumilovný tvor s pár sarkasmy. Dopis ti tedy píšu znovu, plný naděje a odhodlání se 24. prosince podívat pod stromek, jestli jsi přece jenom nade mnou nepřimhouřil oko.

Nezapomněl jsem ti napsat ani jednou od roku 2007, vsadím se, že to může říct málokdo a tak doufám, že se mi má trpělivost vyplatí. Připouštím sebekritiku, že jsem před těmi sedmi lety byl hned na začátek moc náročný a neměl po tobě chtít ten Golf GTI páté generace, byl pro mě zřejmě nedostižným dárkem nebo měli ve VW spěch s dodáním? Své přání jsem tedy opakoval v dopisech tři roky po sobě a ani tak, se mi nesplnilo. Následující rok jsem se zrovna opět neuskromnil, ale ani divoké Audi RS5 se mi nepoštěstilo u stromku vidět zaparkované, tak jsem se na tebe trošku naštval a další rok požadoval rovnou Ford Mustang Shelby GT500, ale opět neúspěšně. To už jsem pomalu, ale jistě přestal věřit v zázraky a co víc, v tebe samotného! Snížil jsem tedy opět své nároky a nakreslil ti k dalším svátkům Vánočním sympatický Mini Cooper S, věřím, že jsi mi chtěl vyhovět a dodat mi jej, jen jsi podle obrázku určitě nepoznal, co že si to vlastně ten nebohý chlapec přeje. Rozhodl jsem se tedy, že ti nyní svůj dopis i s přiloženou fotografií pro letošek vložím na svůj blog, abys už nebyl nikterak zmatený z mé malířské práce a nedošlo tak k dalším komplikacím.

Já vím, že existuješ a plníš po světě lidem a hlavně dětem jejich přání. Věřím a představuji si, jak někde tam v zasněženém Finsku (Norsku, Kanadě, Bangladéši) lítáš po lese v Evolutionu nebo Impreze a celé to tvé stádo sobů je ti v patách.

Suzuki Swift Sport předešlé generace pro tebe bude úkolem o mnoho jednodušším, než tomu bylo doposud a já už se tak nemohu dočkat na letošní Štědrý den, kdy přijdu na řadu já a mé přání. Už bylo na čase a já ti za to předem moc a moc děkuji.

 

S přáním krásného večera,

vždy moc hodný Martínek!

Autor: Martin Janku | sobota 6.12.2014 17:14 | karma článku: 9,10 | přečteno: 368x
  • Další články autora

Martin Janku

Jiráčkův nádech

V mnohých z nás se určitě probudila určitá forma nostalgie a připomněla úspěšné tažení Viktorie Plzeň v pohárové Evropě. Jedním z hlavních tváří spanilé jízdy Evropou byl Petr Jiráček.

2.9.2015 v 2:52 | Karma: 16,53 | Přečteno: 358x | Sport

Martin Janku

Shoďte Švýcary z 12. patra

Dnešní los skupin Evropské ligy usnadnil už tak velmi dobrou cestu za přímým postupem do Ligy mistrů. Právě Švýcaři okupují magické 12. místo v žebříčku pohárového koeficientu a Čeští zástupci je mají na dosah!

28.8.2015 v 17:54 | Karma: 12,90 | Přečteno: 260x | Sport

Martin Janku

Proč přilétá Plekanec?

Nepatřím mezi pivní pupky s názorem protřelého trenéra, ani vysloužilé playery - hokej jsem hrál když mi bylo úctyhodných 6 resp. 7 let - ale k tomuhle se chci vyjádřit nejen mezi "svými" z vlastní hokejové rodiny.

15.5.2015 v 22:12 | Karma: 42,42 | Přečteno: 12465x | Diskuse| Ostatní

Martin Janku

Itálie na ústupu?

Italský fotbal na ústupu ze slávy? To povězte na severu Londýna nebo v Baskicku. Včerejší měření sil top lig Evropy zase potvrdil, že na Apeninském poloostrově fotbal umí a krizí prochází jen po stránce ekonomické.

27.2.2015 v 17:54 | Karma: 13,77 | Přečteno: 366x | Diskuse| Sport

Martin Janku

Subaru Tribeca

Jak jim bylo fauny a flóry dáno, designové oddělení automobilky Subaru jako by měl na starosti samotný králík japonský. Jinak si nedovedu vysvětlit jaký hnus to mohl v roce 2005 v zemi vycházejícího slunce vzniknout.  

17.2.2015 v 17:54 | Karma: 10,76 | Přečteno: 144x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Vrchní soud potvrdil devět let vězení muži ze Šumperska za dlouhodobé týrání družky

25. dubna 2024  8:49,  aktualizováno  10:13

Olomoucký vrchní soud zamítl odvolání Tomáše Heráka ze Šumperska, kterému krajský soud za...

SOCDEM žene Paroubkovu suverenitu k soudu. Žádá její vyřazení z voleb

25. dubna 2024  10:13

Sociální demokracie (SOCDEM) tvrdí, že koalice ČSSD, kterou ministerstvo vnitra zaregistrovalo pro...

Za upálení družky dostal muž sedmnáct let. Nepamatuji si, co se stalo, hájil se

25. dubna 2024  9:45,  aktualizováno  10:10

Na sedmnáct let do vězení poslal Krajský soud v Brně muže za upálení jeho družky v Rajhradě na...

Automotodrom chce peníze za neodjetý ročník MotoGP, u soudu žádá 27 milionů

25. dubna 2024  10:07

Brněnský Automotodrom si chce pomocí žaloby vymoci 27 milionů korun, které požaduje za pronájem...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1217x
Člen "ztracené generace" nových médií. Nevyzpytatelný cestovatel plný sarkasmu, s pesimistickým pohledem na vše, co ho zajímá i nezajímá. Sportovec tělem i duší a mladý muž s rozhledem starého pána. Jeden obyčejný z neobyčejných.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy