Martin Janku

Člen "ztracené generace" nových médií. Nevyzpytatelný cestovatel plný sarkasmu, s pesimistickým pohledem na vše, co ho zajímá i nezajímá. Sportovec tělem i duší a mladý muž s rozhledem starého pána. Jeden obyčejný z neobyčejných.
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1217x

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Martin Janku

Subaru Tribeca

Jak jim bylo fauny a flóry dáno, designové oddělení automobilky Subaru jako by měl na starosti samotný králík japonský. Jinak si nedovedu vysvětlit jaký hnus to mohl v roce 2005 v zemi vycházejícího slunce vzniknout.  

17.2.2015 v 17:54 | Karma: 10,76 | Přečteno: 144x | Ostatní

Martin Janku

Opel Corsa

Majitelé Corsy byli vždy k smíchu, přijeli všude poslední a zářili štěstím, že vůbec přežili protože Corsa byla bezpečná asi tolik jako přerušovaná soulož. Teď už malá Corsa vyrostla a vyspěla, důkazem je verze D nebo snad ne?

17.2.2015 v 17:48 | Karma: 19,17 | Přečteno: 692x | Ostatní

Martin Janku

Skryté peklo - Audi SQ5

Poměrně dlouhou dobu mi trvalo, než jsem se rozhodl, které auto, z těch které mi krátce či na delší čas zůstanou pod mou ochranou, mám vybrat pro první “motorový” fejeton. Nechtěl jsem v prvním příspěvku vypadat jako bohém, který

14.11.2014 v 0:40 | Karma: 12,26 | Přečteno: 813x | Diskuse| Ostatní