Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

no já si myslím, že ten náš tým / kromě Jágra, který je zkušený a umí to /  na mistrovství skutečně nehrál nic moc. Ale to fanoušci nepřijmou. Fanoušek je něco úplně jiného než nestranný pozorovatel. Další věc, vůbec ten náš tým nepůsobil jako tým. tečka

0 0
možnosti
MF

M53i16l73o63š 66F62i63a96l27a

20. 5. 2015 21:39

No, přečetl jsem si to až teď. Přiznávám, že jsem měl podobný pocit. Ani ne tak proto, že by Pleky do mužstva nepatřil, je výbornej hokejista ale spíš bych nezasahoval do týmu, kterej funguje. A zvlášť naše čtvrtá řada fungovala skvěle. No teď už víme, jak to dopadlo tak se s tím stejně nemá moc cenu zabývat. Možná pro příště ....

0 0
možnosti
Foto

P91a13v58e71l 20R14e32m54e90š

20. 5. 2015 13:26

je to jen sport, dnes prohrajete s nejslabsim a zitra porazite nejsilnejsiho. pro mne je dulezite, ze kluci hrali dobre, jejich hra se mi libila. nekdy do toho date vsechno a proste to nejde, moc jsem jim medaile pral, ale musim uznat ze letos byla kanada neporazitelna, myslim, ze tak dobry tym jsem z jejich strany na MS jeste nevidel.

1 0
možnosti
JK

Presne to jsem si rikal, kdyz jsme konecne dorazili z lodek do hospody behem prvni tretiny. Co tam, k..., dela Plekanec? Prohrajeme. Ackoliv ho uznavam a je mi sympaticky, tak presne, jak pises.  A proc Ruza uz na zacatku, kdy bylo videt, ze obrana vazne, a mel volny mista v soupisce, nevzal z ligy nejake obrance, to taky nechapu. Utok jsme meli naslapanej a nez to rozes.... Plekancem, tak nam padalo pomerne dost golu.

0 0
možnosti
MK

On nepřilétá, už odletěl. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tady zase někdo usnul v knihovně, že? Příště je potřeba více sledovat zápasy, kdo hrál dobře a kdo ne. Pleky hrál dobře. A dělat z něho celebritu kvůli Lucii V., to je jako vystřižený nesmysl s Plesku...

1 1
možnosti
JS

výborně.

výborně a ještě jednou výborně.

tulení s LV ho skutečně učinilo konečně viditelným a jí konečně neviditelnou.

0 0
možnosti
JF

J39a59n 42F14r14o90l78í79k

17. 5. 2015 14:52

Placku, mladý pane, obdrží každý člen týmu. I ten co momentálně nehraje.

0 0
možnosti
VP

Nevybojoval semifinále, nemá tam co dělat. Stejně jako ten míchač sestavy. Měl by sežrat jako Lojza, ten tak taky skončil. Pa odborníci.;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS