Diskuse

Fenerbahce Istanbul vs. Viktoria Plzen

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Předem se chci omluvit za hloupou chybu a nedorozumění ohledně nadpisu článku. Samozřejmě šlo o "překlep" jelikož jsem si den předem psal o duelu Schalke - Galatasaray a sám jsem si musel poté během psaní tohoto článku několikrát přepsat zmíněný klub na Fenerbahce. Článek jsem také aktivoval ve spěchu, takže i při finální kontrole jsem si toho bohužel nevšiml.  

Co se týče psaní v angličtině, bylo to určeno mým přátelům (velkým fanouškům nejen tureckého fotbalu) které jsem mohl poznat v jazykové škole v cizině. Druhý důvod byl ten, donutit se více zdokonalovat v tomto cizím jazyce (i přesto že sám vím že to není bezchybné, pro "zkušenější angličtináře" až vtipné.

Jednoduše řečeno: Nikoho to číst nenutím.

Na druhou stranu bych čekal reakci více odlehčenou, ale každý tu zřejmě chce projevit svůj intelekt a bezchybnost.

Děkuji za pochopení,

Martin Janků

1 0
možnosti
Foto

Couple of sentences are not clear but you did a good job there. Also - not sure but I think Viktoria played against Fenerbahce, not Galatasaray. ;-)

0 0
možnosti
Foto

nějak jsem nepochopil smysl toho, psát anglicky na český blog navíc o věci, kterou všichni které to zajímalo měli možnost vidět v televizi

4 0
možnosti
Foto

No to jo, ale fakt netuším, jestli teda hrál Galatasaray, nebo Fenerbahce ;-D

0 2
možnosti