Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jurský park - Moje malá, velká výprava VIII. díl

  V pondělí po obědě jsem v poklidu seděl na zavěšené síti mezi stromy a Ugo dělal to samé, akorát že pod sítí. Najednou vystartoval se zuřivým štěkotem, jako kdyby nás najednou přijeli obsadit Rusové, nebo snad Iráčané.  

 

JURSKÝ PARK
24.10 středa

Stačilo se kouknout směrem k sousednímu políčku a vše se vysvětlilo. Soused pustil na pastvu ovce a ty Ugo k smrti nesnáší. Troufám si tvrdit že kvůli jejich otravnému bečení, všudypřítomnému lezení a na hygienu také zrovna dvakrát nedbají. Se zvířaty jakéhokoli druhu se tady vůbec setkávám často. Gekony zde potkávám častěji než lidi, housenek stejný počet, žížaly se tu povalují s délkou přežrané anakondy a v sobotu večer k nám zavítal i ježek. Psal jsem venku na počítači a najednou s Ugem slyšíme nějaký rachot za autem. Musím na Uga prásknout že se trošku bál, ale dinosaurus to být nemohl, jelikož už i tady vymřeli. Drapnul jsem baterku a se zvědavostí se vypravil do hlubin trávy a keřů. Tenhle ježeček byl ještě malý, spíše mládě. Netvářil se zrovna nadšeně, když jsem ho objevil, ale zároveň se nemůže divit když mě ruší svým neustálým šelestěním. Naznačil jsem mu ať buď nevyrušuje, nebo ať si na své bodliny hodí svých pár švestek a pokračuje o dům dál.

 

Připadám si tu občas jak Ice Ventura v pokračování III. Dílu zvířecího detektiva. Snad opravdu každý den zakončuji střetnutím s nějakým živočišným druhem. Další večer po ježkovi to byla přes parkoviště skákající ropucha. Hned jsme ji šli s Ugem nenápadně sledovat. Nenápadně hlavně proto, protože kdyby nás viděla, snědla by nás i s botami a obojkem. Velikostně se rovnala Big macu a její pohled se podobal opravdu nervóznímu kovboji s kolty nízko u pasu.

 

Další živý druh mě překvapil v garáži. Zřejmě dost zmatený pták (kromě papouška a netopýra jiného nepojmenuji, takže nevím co to bylo zač) se vydal na okružní let a skončil mezi lopatami a hadicemi v našem chaotickém skladu, neboli v garáži. Otevřel jsem mu dveře co nejvíce to šlo, aby chudák ještě nezakončil svůj život způsobem harakiri do našich vrat. Naštěstí patřil do top letky a prosvištěl kolem mě ven, vstříc novým dobrodružstvím.

 

Následující den jsem při pokládání základu na terase uslyšel cosi prolítnout nad hlavou. Nemyslím letadlo na obloze, ale opravdu pár centimetrů nad mojí hlavou. Následně to přistálo o pár metrů dál a já na to zíral jak kůň na videohru. Obří kobylka se mi proháněla po čerstvém betonu a malinko jsem ji přál, aby někde uvízla, resp. zatvrdla. Byla zelená, se žlutýma očima! No dobře, možná si už trošku vymýšlím, ale zelená a velká byla určitě!

 

Uga pořád chválím jak už je z něj velký a statečný pes a asi jsem ho přeceňoval. Jedno dopoledne před garáží dorážel na něco černého na zemi. Tichý a nenápadný brouk lezl rychlostí německého turisty a i přesto že nešlo poznat jak se tváří, nebo co si myslí, hádám že má našeho milého strážce za psychopata ještě teď.

 

Dnes při návratu z běžného ranního klusání jsem se podivil proč je na zdi venku přilepená plyšová hračka. Až po zaostření jsem poznal že to leze a je to tím pádem živé. Malá chlupatá housenka, ani ne moc velká za to s tloušťkou má krapet starosti. Zřejmě to je normální běžná housenka s tou vychytávkou že když začne být zima, nechá si narůst svetr. Geniální.

 

Ještě mi tu zbývá spatřit hrocha koupajícího se v jezeře a žirafu škubající naše stromy.

 

Při psaní těchto řádků najednou vidím na naší druhé příjezdové cestě jet rozběsněného Fiata. Ugo byl vzteky bez sebe a běžel mu naproti. Pán vystupující z automobilu byl zaměstnanec security služby která je tu během několika minut pokud zmáčkneme alarm, nebo se vyhodí pojistky. Dnes se stalo to druhé, tak to Terry složitě vysvětloval anglicko-italsky našemu milému inspektoru Kojakovi a ten se po chvíli odebral zpět na své strážné místo do Ostuni.

 

V některém z prvních týdnů jsem měl zdravotní problém na palci u nohy, teď mám pro změnu na palci na ruce. Někde jsem se řízl a během dne se mi tam dostal různý bordel, jako cement, hlína, atd. Večer jsem si při dezinfikování zasténal jako filmový Rambo při vypalování rány alkoholem. Ještě tak vypadat a mohu natočit další pokračování.  

 

 

Autor: Martin Janku | sobota 3.11.2012 20:17 | karma článku: 9,57 | přečteno: 727x
  • Další články autora

Martin Janku

Jiráčkův nádech

V mnohých z nás se určitě probudila určitá forma nostalgie a připomněla úspěšné tažení Viktorie Plzeň v pohárové Evropě. Jedním z hlavních tváří spanilé jízdy Evropou byl Petr Jiráček.

2.9.2015 v 2:52 | Karma: 16,53 | Přečteno: 358x | Sport

Martin Janku

Shoďte Švýcary z 12. patra

Dnešní los skupin Evropské ligy usnadnil už tak velmi dobrou cestu za přímým postupem do Ligy mistrů. Právě Švýcaři okupují magické 12. místo v žebříčku pohárového koeficientu a Čeští zástupci je mají na dosah!

28.8.2015 v 17:54 | Karma: 12,90 | Přečteno: 260x | Sport

Martin Janku

Proč přilétá Plekanec?

Nepatřím mezi pivní pupky s názorem protřelého trenéra, ani vysloužilé playery - hokej jsem hrál když mi bylo úctyhodných 6 resp. 7 let - ale k tomuhle se chci vyjádřit nejen mezi "svými" z vlastní hokejové rodiny.

15.5.2015 v 22:12 | Karma: 42,42 | Přečteno: 12465x | Diskuse| Ostatní

Martin Janku

Itálie na ústupu?

Italský fotbal na ústupu ze slávy? To povězte na severu Londýna nebo v Baskicku. Včerejší měření sil top lig Evropy zase potvrdil, že na Apeninském poloostrově fotbal umí a krizí prochází jen po stránce ekonomické.

27.2.2015 v 17:54 | Karma: 13,77 | Přečteno: 366x | Diskuse| Sport

Martin Janku

Subaru Tribeca

Jak jim bylo fauny a flóry dáno, designové oddělení automobilky Subaru jako by měl na starosti samotný králík japonský. Jinak si nedovedu vysvětlit jaký hnus to mohl v roce 2005 v zemi vycházejícího slunce vzniknout.  

17.2.2015 v 17:54 | Karma: 10,76 | Přečteno: 144x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  18:09

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1217x
Člen "ztracené generace" nových médií. Nevyzpytatelný cestovatel plný sarkasmu, s pesimistickým pohledem na vše, co ho zajímá i nezajímá. Sportovec tělem i duší a mladý muž s rozhledem starého pána. Jeden obyčejný z neobyčejných.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy