Martin Janku

Člen "ztracené generace" nových médií. Nevyzpytatelný cestovatel plný sarkasmu, s pesimistickým pohledem na vše, co ho zajímá i nezajímá. Sportovec tělem i duší a mladý muž s rozhledem starého pána. Jeden obyčejný z neobyčejných.
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1217x

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Martin Janku

Čtrnáct dní v umělém spánku - Moje malá, velká výprava VII. díl

Silniční kolo na galuskách a mokrá silnice, to by člověka hned trklo. Ale určitě ne někoho, kdo musí nutně vidět kvalifikační utkání proti Arménii. Díky velké spotřebě mého žaludku se večeře protáhla o trestuhodné minuty, chybějící na cestu do města. Co na plat, sednout na kolo a šlápnout do pedálů byla jediná možnost.

1.11.2012 v 23:55 | Karma: 9,04 | Přečteno: 1091x | Diskuse| Cestování

Martin Janku

Jížní Itálie - Moje malá, velká výprava VI. díl

Místo kde už pobývám šestý týden se mi zalíbilo. Práce je v celku zajímavá a čím dál víc začínáme poznávat změnu kolem sebe, takže naše realizace nám jde zřejmě od ruky. Vlastně už tak nějak zhruba vím co mě ještě čeká, jelikož pár dní po mém návratu do České Republiky odjíždí i Penny s Terrym a Ugem domů, do Anglie. Takže realizace verandy, dodělání parkoviště, zazimování rostlin, stromů a od listopadu sběr oliv.

28.10.2012 v 0:50 | Karma: 12,93 | Přečteno: 934x | Diskuse| Cestování

Martin Janku

Jížní Itálie - Moje malá, velká výprava V. díl

Letní říjen, žhářství a agresivní gekon, co já tady ještě zažiji. Další utkání Ligy mistrů: FC Juventus Turín - Šachťar Doněck, Zenit Petrohrad - AC Milán a Italské ligy: AC Milán - Inter Milán.

27.10.2012 v 0:11 | Karma: 11,48 | Přečteno: 9006x | Diskuse| Cestování

Martin Janku

Jížní Itálie - Moje malá, velký výprava IV. díl

Vyfasoval jsem masku, šnorchl, ploutve a odskákal do vody. Korálové útesy Nového Zélandu jsem sice žádné neviděl, navíc bylo i poměrně větrno, ale i přesto to byla příjemná půlhodinka pod vodou. Více už se nedalo snést, Terry to vzdal dokonce o něco dříve. Byla zima, jako kdybych se nepotápěl u Apeninského poloostrova, ale u Skandinávského! Terry chce jít i příští víkend, bez ohledu na počasí. On sám má vystaráno, v garáži má připravený neopren, ale ze mě bude zmrzlá sardinka, připravená na naporcování!

25.10.2012 v 23:01 | Karma: 8,17 | Přečteno: 818x | Diskuse| Cestování

Martin Janku

Jížní Itálie - Moje malá, velká výprava III. část

Penny mi řekla že ale za celých sedm let, co tu jsou, viděla hada snad třikrát. To znamená, že podle mých matematických výpočtů (zase), bych měl hada spatřit jednou za deset dní, to je sedm hadů za můj pobyt!

21.10.2012 v 19:41 | Karma: 10,13 | Přečteno: 1174x | Diskuse| Cestování

Martin Janku

Jižní Itálie - Moje malá, velká výprava II. část

Naše ferarri, princezna Diana, návštěva a celý další týden v Itálii aneb druhé pokračování na Apeninském poloostrově.

9.10.2012 v 22:51 | Karma: 11,74 | Přečteno: 1026x | Diskuse| Cestování

Martin Janku

Jižní Itálie - Moje malá, velká výprava

Jak si prodloužit letní počasí? Jednoduše. Jakmile dětičky v České republice měly opět nástup do školy, sbalil jsem se a vyrážím směr jih. Účel mé cesty? To je jednoduché, práce. Práce všeho druhu a řemesla. Čeká mě deset týdnů na Italském venkově. Přesněji na farmě Britských manželů, kteří zde pobývají prakticky celý rok. Pozemek se nachází u města San Michele a nejbližší letiště a zároveň významné Italské přístaviště je Brindisi, vzdálené cca 32 km.

7.10.2012 v 21:11 | Karma: 16,97 | Přečteno: 1100x | Diskuse| Cestování